Your browser (Internet Explorer 6) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.
X

MERHABA

"Çocuklarınızı kendi öğrenmelerinizle sınırlandırmayın,

 çünkü onlar farklı bir zamanda doğdular."       

İbrani atasözü.

IST-GK.bmp 'na Hoşgeldiniz

            Öğrencilik yıllarım farklı yerlerde, farklı zamanlarda eğitim almak. Öğretmenlik yıllarım farklı yerlerde, farklı zamanlarda çalışmak ve farklı deneyimlere sahip insanları tanımak. Kendimi geliştirmek için farklı uzun süreli eğitimlere katılmak, MEB’da eğitim uzmanlığına başlamak, projede görev almak, farklı insanlarla tanışıp onlarla birlikte farklı şeyler üretmek. Bakanlık görevinden ayrılıp, farklı bir yerde, farklı renkler ve deneyimlere sahip olan insanlarla Öğretmen Akademisi Vakfı’nda bir arada olmak.

         Zaten yaşamdaki niyetimizde farklı şeyler yapmak için deneyimlerimizi farklı insanlarla paylaşmak değil mi? Bazı dostlarım, zaman zaman radikal kararlarımdan dolayı bana hep kızmışlardır. Olsun kızmayada devam etsinler. Burada farklı bir şey yapmak için bir araya gelmiş, farklı renklerden insanların niyeti nedir?
 
  • Öğretmen Akademisi Vakfı’nın niyetine bir bakalım 100.000 öğretmene okulunda, görevi başında, bulunduğu ortamda yüz yüze eğitim vermek.
  • Okul temelli mesleki gelişimlerini sağlamak.
  • Okulun öğreten kurum olması değil öğrenen kurum olmasını sağlamak.
  • Bu da bu güne kadar gelen hizmetiçi eğitim anlayışının farklı bir anlayışa yönlendirilmesi bazı düşüncelerin değişimi değil mi?
 
Öğretmen Akademisi Vakfı’nda farklı şeyler yapmak için farklı renklerden bir avuç insanın bir araya geldiği. Bir günün bir güne benzemediği her günümü farklı yaşıyorum. O farklı renklerin, farklı yönlerini tanıyor ve onlardan farklı şeyler öğrenmeye devam ediyorum. Hergün farklı şeyler öğrenmeme katkıda bulunduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
 
           Farklı olmak, farklı renkleri Öğretmen Akademisi Vakfı’nda bir araya getirmek ve insanların yaşamında fark yaratan güzelim gökkuşağını oluşturmak ne hoş olur değil mi? farklı düşünceleri ve önerileri burada paylaşmak için;
IST-GK.bmp 'nı oluşturan    vakif_logo.gif 'nda buluşmak dileği ile.
 
"Bütün,Yarım, Çeyrek" Kesirler - Etkinlik

"Bütün,Yarım, Çeyrek" Kesirler - Etkinlik

 "Bütün, Yarım, Çeyrek" kavramını nasıl öğretebiliriz?  https://vimeo.com/199656385 Bazı yerlerde açılmadığı için üsteki yüklemeyi yaptım. https://www.youtube.com/watch?v=Z-0OejAseTQ   Etkinlik adı:Kesir (Bütün, yarım, &...
Çocukların ihtiyaç duyduğu 8 dijital yaşam becerisi ve bunları öğretmek için planlamak

Çocukların ihtiyaç duyduğu 8 dijital yaşam becerisi ve bunları öğretmek için planlamak

   Merhaba ilk yazının devamı niteliğindedir. Umarım işinize yarar. Çocuklarımıza birşeyleri doğru öğretmek adına zamanında harekete geçmek gerekir. Sonra çok geç olabilir. Ne dersiniz? Bir nesil önce BT ve dijital medya girintili becerilerdi. Bug&u...

OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMAYA YÖNELİK 6 STRATEJİ

OKUMA ALIŞKANLIĞI KAZANDIRMAYA YÖNELİK 6 STRATEJİ

  Okuma İsteğinin (Okuma Alışkanlığı Kazanma) Desteklenmesi için Stratejiler Okuma alışkanlığı öğrencilerin okul ve sınıf görevleri haricinde kendi yaptıkları okumalardır. İsteğe bağlı okuma; okumanın desteklenmesiyle doğrudan ilişkilidir. Aşağıda isteğe bağlı okumayı destekl...

Araçlar ile Matematik TEDÜ - Öğretmen Akademisi Vakfı "Eğitim Şenliği"

Araçlar ile Matematik TEDÜ - Öğretmen Akademisi Vakfı "Eğitim Şenliği"

    Araçlar ile Matematik Atölyesi Özdeyişimiz,"Matematiği Herkes Öğrenir." Eğitimci:        Yusuf Ziya Güldere     -    Oğuz Öztürk                    ...

Çocuklarımıza Öğretmemiz Gereken 8 Dijital Beceri

Çocuklarımıza Öğretmemiz Gereken 8 Dijital Beceri

Teknolojinin sosyal ve ekonomik etkileri yaygınlaşmakta ve hızlanmaktadır. Bilginin hızı ve hacmi katlanarak artmaktadır. Uzmanlar, tüm nüfusun% 90'ı 10 yıl içinde internete bağlı olacağını öngörmektedirler. Olayların internet ile ilişkisi, dijital ve fiziksel dünya...